Regenachtige dag

20 november 2019 - Rovaniemi, Finland

De dag begon rond 9.00 uur. Toen ik naar buiten keek, werd ik niet zo vrolijk van wat ik zag. Het regende en de sneeuw begon te smelten… Het was hier ook warmer dan in Nederland, maar dat is niet de bedoeling!

's Ochtends ging ik aan mijn HRM opdracht werken. Ik had weer een muziekje op en ging goed bezig. Rond 11.00 uur werd er keihard geklopt op de deur, ik dacht dat dat de buren waren, maar het bleek Joni te zijn. Ze had zichzelf buitengesloten en geen telefoon mee, dus ze kon nergens heen. Maar toen hebben we gezellig gekletst en ook samen nog even aan HRM gewerkt.

Om 12.30 uur begon de HRM les. Het was een "guidance" les, dat houdt in dat we aan het werk moeten en onze vragen mogen stellen.

Na de les ging ik weer even aan Spaans werken. Joni was ondertussen haar huisgenoot tegengekomen en kon weer naar binnen. Daarna ging ik weer in een van mijn puzzelboekjes verder. Later sloot Joni daar weer bij aan.

's Avonds heb ik met Joni gegeten en daarna gingen we samen sporten.

De avond sluit ik af met een serie.

1. Opa en oma:
    21 november 2019
    Weer een leuke schooldag voorbij. Gelukkig voor Joni dat je thuis was en voor jou weer ff gezellig. Geen zorg meer voor een kamer en kan je je helemaal op t Spaans storten. niet te hard he?.
    Kus opa en oma