Galatanic

21 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Om 8.30 uur ging de wekker. Ik begon met opruimen en mijn bed afhalen, want vandaag stond wassen ook weer op het programma. Om 10.00 uur kon ik de was in de wasmachine doen. Tijdens het wachten ging ik verder met schoonmaken, dus ik heb weer een schone kamer. Het nadeel aan schoonmaken hier, is dat de vloer telkens spekglad wordt… Dus dat wordt nog gevaarlijk.

Rond 11.00 uur kon ik mijn was uit de wasmachine halen en in de droger doen. Tijdens het wachten op de droger ging ik weer via Duolingo Spaans oefenen. Na de was doen, kwamen Joni en Fija gezellig hier. We hebben samen geluncht.

‘s Middags gingen we de auto ophalen die Joni heeft gehuurd en daarna met de auto boodschappen gedaan. Ideaal om gewoon goed in te slaan en dan een tijdje geen boodschappen te hoeven doen. Morgen komt Ellen, dus ik heb voor ons ook lekkere dingen in huis gehaald.

‘s Avonds gingen we ons klaar maken voor het gala, genaamd Galatanic. Het was helemaal in de sfeer van de Titanic. Om 18.00 uur liepen we naar school en met al die smeltende sneeuw was het met onze hakken nog best een opgave.

Toen we aankwamen bij het gala, konden we onze jassen afgeven bij de garderobe en we moesten even op de foto. Daarna kwamen we bij de tafelindeling en gelukkig zat ik naar Fija. In eerste instantie kwamen de mensen die naast en tegenover ons zaten niet opdagen… Dus we zaten toen best alleen. Na het voorgerecht kwamen er al mensen om ons heen zitten. We hebben lekker gegeten. Klik voor het menu hier en voor de foto's van de gerechten hier.

Na het gala heb ik nog gezellig met Fija, Claire en haar vriend gekletst en daarna was het tijd om te slapen.

1. Dirk:
    22 november 2019
    Ziet er mooi uit. Ook de zaal maar die foto stond op whattsapp. Eten ziet er ook goed uit. Veel plezier met Ellen.
  2. Merel:
    22 november 2019
    Dat ziet er heerlijk uit! Leuk zo'n gala feestje!
    Fijn weekend! Xxx
  3. Ada Garssen:
    22 november 2019
    Mooie foto's , lekker eten !
    Veel plezier met Ellen,
    dikke kus,xx
  4. Tessa:
    22 november 2019
    Heel leuk! Heb je ook nog een fotootje van jezelf ? Stuur maar op whatsapp😊! Ziet er lekker uit het eten. Veel plezier met Ellen!!
    Xx
  5. Miny:
    23 november 2019
    Ja met hakken in de sneeuw lopen of op wat voor een ongelijke grond moet je eerst voor oefenen.Maar watt een mooi gala met heerlijk eten en dan het vooruitzicht dat Ellen komt.Geniet maar de tijd gaat nu snel.Blijf oefenen met spaans. Dikke kus.