Eerste kerstdag

25 december 2019 - Sunne, Zweden

Vandaag gingen we rond 8.30 uur opstaan. We gingen rustig ontbijten met onder andere kanelbullar en eieren.

Na het ontbijt gingen we bij Sundsbergsleden wandelen. Dat was nogal een opgave aangezien er overal dikke modder lag. Ik ga jullie dan ook alle keren dat ik bijna ben gevallen besparen... Het was een mooie gevarieerde wandeling door het bos. De wandeling duurde wat langer dan gepland, maar het was het zeker waard!

Toen we weer thuis waren, gingen we lunchen. We hadden allerlei hapjes, dus dat was erg lekker. Daarna voelde ik me alsof ik 100 jaar geen eten meer hoefde.

Na de lunch was het tijd om het huisje op te ruimen, zodat een deel al in de auto ingepakt kon worden. Daarna gingen we even op de bank luieren. Ik heb weer even Spaans geoefend.

's Avonds gingen we gezellig kaasfonduen. Dat was weer erg lekker! Daarna was het tijd om alles schoon te maken. Nu is het huisje weer schoon en netjes, dus kunnen we morgen een klein beetje later opstaan.

We hebben als afsluiter nog een deel van een film gekeken.

1. Margriet:
    26 december 2019
    Wederom prachtige foto’s Lot! Fijne terugreis morgen. En veel plezier met het ‘liften spel’😁
  2. Miny:
    Wat een foto's .De kanelbullar niet te vergeten.Neem je ze mee.
    Dit IS vast je laatste mail en dan voorbereiden op Spanje.DIKKE KUS EN BEDANKT voor al je mooie verhalen XXXX
  3. Opa en oma:
    27 december 2019
    Mooie dagen zo en een hele mooie afsluiting van Finland. Lekker nog een verwenmaandje thuis en dan op naar het volgende. Knuffel opa en oma

PS We hebben genoten van je reisblog , vooral je schrijfstijl. Volhouden zo..