Skiën!

23 december 2019 - Sunne, Zweden

Vandaag ging de wekker om 8.00 uur. We wilden namelijk rond 9.00 uur in de auto zitten richting het skigebied Hovfjället.

Om 10.15 uur ongeveer stonden we op de piste met onze ski's aan. Er waren 10 pistes van de 14 open, dus er was genoeg te doen. Gisteren had het wat gedooid en vandaag vroor het weer, dus op sommige plekken was het wat ijzig. Desondanks heb ik heerlijk kunnen skiën! Ik vond het super leuk dat we toch nog konden skiën. Pap en ik hebben alle pistes gehad. Er was een stoeltjeslift die weer super lomp was. Eerst kreeg mama een stoot van dat ding, daarna ik en daarna papa ook nog. Ik denk dat het van alle keren met die stoeltjeslift het drie keer vlekkeloos ging...

Rond 14.30 uur zaten we weer in de auto naar huis. We gingen nog even langs de supermarkt om boodschappen te doen voor de komende dagen en daarna hebben we thuis lekker geluierd.

's Avonds heb ik met m'n moeder een maskertje opgedaan en voor de rest half geslapen op de bank.

Ik heb een hele leuke dag gehad en ik sluit de dag af met een spelletje op m'n telefoon.

1. Miny:
    23 december 2019
    Wat lekker zo’n skidag.Hopelijk geen blijvende rugpijn van het schokken of stoten.Maar wederom een mooie dag van jullie reisplan. Dan lekker uitrusten en morgen weer genieten Dikke kus Opa Oma (kerstster in Nederland) vanuit de Akelei.
  2. Opa en oma:
    27 december 2019
    Lekker rozig zeker als je kwam te zitten. Heerlijk
    Kus opa en oma