Ellen hier!

22 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag ging de wekker om 9.00 uur. Ik ging even mijn was van gisteren opruimen en daarna rustig ontbijten.

Om 10.15 uur liep ik naar het treinstation. Om 11.00 uur kwam de trein van Ellen aan en ik wilde daar natuurlijk ietsje eerder zijn.

Toen ze aankwam, gingen we gelijk lopend naar huis en thuis hebben we even gechilled. Ellen had afgelopen dagen koorts en moet dus nog even rustig aan doen. Na de lunch gingen we naar het centrum fietsen. Ik heb Ellen even kennis laten maken met Rovaniemi.

Na het centrum gingen we uiteraard langs de Prisma. Ja ja iedereen die hier komt, moet daar even een kijkje nemen. Onderweg hebben we gelukkig weer even een sneeuwbui gehad, helaas bleef het niet zo lang liggen. Daarna gingen we weer lekker naar huis.

We hebben thuis een kerstfilm gekeken en daarna noodles gegeten. Het was een gezellige en rustige dag.

We sluiten de avond af met Het Perfecte Plaatje (serie op RTL).

1. Opa en oma:
    23 november 2019
    FF een dagje niets hoeven is ook lekker..Ja en de Prisma lijkt me ook heel leuk en lekker binnen met een hapje en een drankje.. Gezellig weekend zo..Opa en oma
  2. Miny:
    23 november 2019
    Met Ellen ook naar de Prisma.Wat een belevenis zal dat weer geweest zijn.Nu niet dweilen in je huis want dat wordt vallen.Het is vast altijd heel schoon daar bij jou.Nu genieten van ervaringen wisselen.Veel.plezier daar samen als Amsterdamse studenten in Rovaniemi. Dikke kus opa oma Garssen.