Pap & mam hier!

19 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag ging mijn wekker om 8.30 uur. Om 9.00 uur had ik namelijk de wasmachine gereserveerd, zodat ik nog even de laatste dingen kon wassen. Daarna ging ik voor school bezig en heb ik gepuzzeld in mijn puzzelboekje.

‘s Middags heb ik mijn tas ingepakt met kleren voor komende week. Ik ga namelijk met mijn ouders in een hutje zitten bij Ounasvaara. Daarna ging ik nog even met Claire serie kijken.

Om 14.45 uur was het tijd om naar het vliegveld te wandelen. Het was ongeveer 12 km lopen en vrij veel omhoog, maar ik deed het voor een goed doel, want papa en mama wisten van niks! Ik was langer aan het wandelen dan gedacht, maar gelukkig was ik om 17.30 uur op het vliegveld en dus ruim optijd!

Toen de deuren open gingen met alle passagiers was ik met smart aan het wachten tot mijn ouders eruit kwamen lopen. En ja hoor, daar zijn ze! Ik loop snel naar ze toe en geef ze een dikke knuffel.Je raadt het waarschijnlijk al; ik moest weer een traantje weg pinken. Volgens mij heb ik de afgelopen dagen wel een liter gehuild. Maar nu ben ik weer heel blij, want ik kan de komende week doorbrengen met mijn ouders.

Allereerst gingen we even de koffers bij ons huisje brengen. Daarna gingen we eten bij Wingston. Hier ben ik bijna vaste gast, want de ober wist zelfs nog dat ik geen tomaat eet. Na heerlijk te hebben gegeten, gingen we naar mijn kamer om even alles te laten zien en mijn spullen te pakken. Vanuit daar gingen we dan eindelijk naar de Prisma. Het moment waar mijn ouders (en volgens mij vinden Paul & Magret het ook erg leuk) eindelijk de Prisma te zien kregen. Papa vond het een fotomomentje waard, dus mama en ik gingen als model bij het logo staan… Gratis marketing.

Na een hele rondleiding door de Prisma gingen we weer naar het huisje. We pakten de spullen uit en gingen daarna lekker op de bank zitten.

Deze avond sluiten we lekker relaxt af en we gaan optijd naar bed.

1. Margriet:
    19 oktober 2019
    Ik denk dat jij in december een standbeeld bij de prisma krijgt!
    Lot, heel veel plezier met je ouders, ze hadden er ook zoveel zin in!
  2. Tessa:
    19 oktober 2019
    Ik ga stuk om je prisma 😂!
  3. Opa en oma:
    20 oktober 2019
    Je maakt ons ook stik nieuwsgierig, misschien kunnen we binnenkant een keer zien!!
    Zo te zien ligt er al aardig wat sneeuw waar het huisje is..Heerlijk blauwe lucht..mooi hoor opa en oma
  4. Miny:
    20 oktober 2019
    Dit wordt zeker een week super genieten.En een wedstrijd ,niet bij Prisma ,maar bij jezelf om met een lach en een traan(klein)
    afscheid nemen aan het eind van de week.HaHa liefs Opa Oma uit Geesteren