Sven helaas weer naar huis

18 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

De wekker ging om 3.15 uur. Na één keer snoozen, moesten we toch echt opstaan. Om 4.00 uur moesten we vertrekken naar het vliegveld. Uiteraard ging ik met Sven mee, zodat ik hem op het vliegveld uit kon zwaaien.

Onderweg dacht ik alleen maar aan het afscheid nemen en dat ik nog even moest genieten van het laatste half uurtje samen. Toen we aankwamen, boekten we voor mij nog even een taxi en daarna gingen we naar binnen.

We moesten eerst de sleutel van de auto inleveren. We keken op een bord waar Sven heen moest en dat was niet zo moeilijk. Er waren de hele dag maar vijf vluchten en de enige gates die in gebruik waren, waren gate 3B en 4. Daarna liepen we naar de ingang voor vertrek. Hier namen we afscheid. Sven zei nog in de auto: “Je zou onderhand goed moeten zijn in afscheid nemen.” Nou nee, ik moest weer wat traantjes weg pinken. Maar ik moest ook even lachen, want Sven maakte de opmerking dat hij op dit vliegveld nooit zou verdwalen. Dat zou namelijk erg knap zijn met één douane, twee gates die in gebruik zijn en bijna geen kip op het vliegveld.

Na het afscheid nemen, liep ik naar buiten, want de taxi-app gaf aan dat mijn taxi er bijna was. Ik liep naar buiten en er kwam een taxi aan. Ja hoor dat is mijn taxi! Maar toen reed hij door… Ik snapte er niks van… Ik ging gelijk Sven appen en die dacht dat hij wel terug zou komen, maar gewoon een klein rondje maakte, omdat hij vroeg was. Daar hoopte ik dus op, maar nee dat was niet het geval. De taxi-chauffeur reed namelijk helemaal naar mijn eindbestemming en gaf toen opeens aan dat het een fijne rit was… Terwijl ik nog op het vliegveld stond. Is het nou zo moeilijk?! Schrik niet, ik had nog niks betaald dus in principe maakte het niet uit, maar ik stond wel te wachten op een taxi die niet kwam. Ik hield een andere taxi aan en legde hem uit dat mijn taxi niet kwam, dus ik kon gelukkig met hem mee.

Toen ik thuis was, bleef ik nog even wakker tot Sven ging boarden en daarna ging ik weer eventjes slapen.

Toen ik weer wakker werd, ging ik even werken aan school. Verder had ik een rustige dag. Ik keek even wat series die ik had gemist de afgelopen dagen. De hele dag zit ik met een dubbel gevoel in mijn hoofd, want ik heb super leuke dagen gehad met Sven, maar ik mis hem nu al! ❤️ Gelukkig had ik chocola in huis, tiramisu en nog wat lekkere dingen. Dus ik heb veel lekkers gegeten en veel thee gedronken. Daar vrolijk ik wel van op. Ik heb ook nog even wat sportoefeningen gedaan.

Deze avond ga ik Friends kijken en morgen komen pap en mam al! Daar kijk ik ook naar uit.

1. Miny:
    18 oktober 2019
    Wat is dit een emotioneel verhaal.En dan die taxi.Goed dat je het zelf maar weer geregeld hebt.Ja je mist Sven maar later is het weer extra leuk om hem weer te zien en te kn.......Nu kun gelukkig bijna genieten van je ouders. Weer om over te dromen en daarna genieten morgen.Liefs met een dikke zoen. Slaap lekker.
  2. Dirk:
    18 oktober 2019
    Tot morgen xxx
  3. Margriet:
    19 oktober 2019
    Nou Lot, ze zijn onderweg hoor, je ouders ! Veel plezier!!
  4. Opa en oma:
    20 oktober 2019
    Ja eerst afscheid nemen en dan weer je ouders welkom heten.. Veel plezier..

kus, opa en oma