Normale dinsdag

26 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag ging ik om 9.00 uur wassen, dus ik had om 8.30 uur de wekker gezet. Ik ging rustig even mijn bed afhalen en m'n was verzamelen. Tijdens het wachten op de was heb ik weer aan Spaans gezeten en even aan school gewerkt.

Om 12.30 uur begon school. Ik had weer een les waarbij ik aan het MaraPlan moest werken. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ben steeds verder op de juiste weg (hoop ik). Rond 14.00 uur ging ik met Joni snel nog met de auto boodschappen doen en daarna moest de auto weer worden ingeleverd. Ik ben met Joni meegegaan, zodat we gezellig samen terug konden lopen. Aangezien het eindelijk weer meer aan het vriezen is, is het spekglad. We moesten dus wel even voorzichtig doen.

Toen ik weer thuis kwam, ging ik weer met Sven bellen. Dit was weer fijn, want ik mis hem heel erg! Maar goed, de tijd vliegt dus ik moet nog optimaal genieten hier, nu het nog kan.

Na het bellen, kwam Joni gezellig hier. We gingen samen wraps eten en weer een aantal series die we gemist hadden kijken. Het was weer een gezellige avond.

Ik sluit de avond af met een muziekje op.

1. Ada Garssen:
    27 november 2019
    Wij hebben ook gekeken naar Maraplan,lijkt me een bijna onmogelijke opgave!
    Succes met de laatste loodjes meid, over 3 weken gaan we je ophalen!
    dikke kus mama
  2. Miny:
    27 november 2019
    Ja je bent nu bijna klaar daar , nog even de laatste loodjes, maar ook dat gaat je lukken.Dus vooral nog even blijven genieten van de winter daar en dan uitkijken naar een mooie terugreis.Wat een boffers.Lot heel veel liefs van Opa Oma Garssen met een dikke XXXX
  3. Opa en oma:
    27 november 2019
    Maraplan??? Is dat het zelfde als een huishoudboekje bijwerken???!!! Nou Lot, inderdaad nog ff doorbijten en dan heb je leuke week voor de boeg.. Word steeds meer jaloers...
    Knuffel opa en oma P>S. Opa mag gelukkig weer rijden en ik ook per 1 december..