MaraPlan ingeleverd!

27 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag stond ik om 9.00 uur op. Ik ging rustig ontbijten en aankleden. Daarna had ik nog best veel tijd over voordat ik naar school moest, dus ik ging nog even aan het MaraPlan werken en uitvogelen hoe het moest. Uiteindelijk is het voor de les gelukt om in Excel even een goed rooster te maken en deze kon ik dan in het systeem direct overnemen. Dat heb ik tijdens de les dus even gedaan. Het systeem gaf geen foutmeldingen, dus het klopt als het goed is helemaal. Verder heb ik tijdens de les de verantwoordingen opgeschreven en daarna kon ik het mooi inleveren. Ja, het is dus toch gelukt! Althans, dat denk ik...

‘s Middags heb ik, voor de verandering, weer met Joni afgesproken. Zij moest even mijn laptop lenen om aan haar schoolopdrachten te zitten en ik ging ondertussen sudoku’en en haar helpen waar dat kon.

‘s Avonds hebben we samen pizza gegeten en gingen we sporten. Na het sporten ging ik lekker douchen. Verder sluit ik de avond af met heel veel water en een serie.

1. Miny:
    27 november 2019
    Wat geweldigdat dat moeilijke Maraplan toch gelukt is af te krijgen en in te leveren.Wij duimen voor een goed resultaat.Sterkte methet afwachten.Pak van je hart dat het klaar is en nu relaxen.Maar dat kun je goed met vrienden rondom.Xxxx opa oma Garssen
  2. Opa en oma:
    28 november 2019
    Weer een moeilijke opdracht af. Nu maar wachten hoe of wat..Ga je nog wat lekkers bakken? Of nog naar Rovaniemi? Wij steeds maar kijken op de webcam. niente..ha ha
    kus opa en oma