Gezellige avond

28 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag om 9.00 uur. Ik ging rustig ontbijten en ondertussen Spaans oefenen. Rond 11.00 uur kwam Joni gezellig bij mij. We gingen samen qwixxen en vooral veel kletsen.

Om 12.30 uur hadden we school. We moesten een casus presenteren. Bij deze casus ging het om de rechten van een werknemer die een ongeluk had tijdens een tour en geen helm droeg. Kortom, wij moesten uitleggen wie er hier verantwoordelijk was.

's Middags ging ik met Fija, Joni en Claire aan school werken en daarna hebben we Yathzee en Qwixx gespeeld.

's Avonds heb ik met pap & mam gebeld. Dat was weer fijn. Hoe dichter bij ik bij het einde ben, hoe meer ik zin heb om naar huis te gaan. Maar aan de andere kant, weet ik dat ik het hier zo erg ga missen. Ik zal m'n lieve vriendinnetjes missen en deze fijne omgeving. Het schoolsysteem zal ik alles behalve missen… Verder ben ik nog van elke dag aan het genieten.

Na het bellen ging ik eten en daarna ging ik met Joni en Fija afspreken. We hadden weer een gezellige avond.

Verder kijk ik deze avond nog een serie en daarna ga ik slapen.

1. Dirk:
    29 november 2019
    Die vriendinnetjes kan je ook weer opzoeken in NL
  2. Miny:
    29 november 2019
    Ja Lot .Het einde nadert daar.Maar je zult het nooit vergeten.Behalve je opdrachten en school.Maar ook dat zal je blijven herinneren.Succes de laatste loodjes of moet ik zeggen laatste plezierige contacten. xXxxxxxx o en o
  3. Opa en oma:
    29 november 2019
    Nou weet je wat fijn is. je sluit het af met een mooie week erachter aan. En vriendschappen gaan nooit weg. Wat ik me wel af vraag of je ook kennissen/vrienden uit Finland heb of andere landen? Vrienden in Nederland is tegenwoordig zo dichtbij, vooral met een snelheidsduivel zoals jij ben..(Grapje) maar wel een beetje waar Knuffel Lot van opa en oma