Op naar Levi

4 november 2019 - Sirkka, Finland

Vandaag ging mijn wekker om 8.00 uur. Om 9.45 uur gingen we namelijk met de bus naar Levi

Allereerst gingen we naar een iglo hotel in de buurt van Rovaniemi. Dit was super leuk om eens te zien, maar om eerlijk te zijn vond ik het niet zoveel geld waard als het kost.

Daarna gingen we lunchen bij een restaurant bij Levi. Het was een buffet met van alles en nog wat. Vervolgens gingen we naar een ander iglo hotel in de buurt van Levi. Hier had je veel mooier uitzicht dan bij het andere hotel, maar wel veel minder privacy.

De buschauffeur bedacht dat het leuk was om nog naar de top van de "berg" in Levi te gaan. Het was heel mooi daar. Ik ging een klein heuveltje extra op, maar zakte een beetje door de sneeuw. Claire volgde me in mijn voetstappen. We hebben daardoor wel even leuke foto's kunnen maken.

Rond 16.00 gingen we naar het hotel. Ik slaap op de kamer met Joni, Fija, Claire en een andere student. Na even te acclimatiseren, gingen we een rondje lopen door Levi; souvenirwinkeltje in enzo.

's Avonds hebben we gegeten bij een tentje met burgers en pizza. Ik heb met Joni half om half pizza gedaan.

We sluiten de avond af met spelletjes en lekker niksen.

1. Margriet:
    4 november 2019
    Wat een leuk uitje!
  2. Merel:
    4 november 2019
    Klinkt super leuk!
  3. Opa en oma:
    5 november 2019
    Zo wat leuk en dat met school!! Gezellig hoor. Kus opa en oma
  4. Miny:
    5 november 2019
    Wat een feest allemaal.Geweldige beschrijving.We zie je winkelen en genieten van omgeving.En dan met studiegenoten .Klasse.Ga zo door.We kijken alweer uit naar het volgende bericht.Dikke kus Opa Oma Garssen.