Genieten van de sneeuw

3 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag was ik als eerste wakker, namelijk om 8.00 uur al. Ik bleef nog 1,5 uur liggen en daarna vond ik het toch echt tijd om m'n dag te beginnen.

Ik pakte een bananen yoghurtje, een kopje thee, m'n laptop om series te kijken en een puzzelboekje. Dus ik verveelde me niet. Ik moest namelijk wachten tot de rest wakker werd natuurlijk.

Rond 11.45 uur kwam er leven in de brouwerij. Claire, Fija en Joni waren ook wakker. We gingen samen ontbijten en daarna begonnen we een wandeling. Ik heb elke dag zin om te wandelen als ik naar de sneeuw kijk. We liepen langs het meer en maakten even wat foto's samen. Daarna liepen we naar het centrum en daar gingen we weer lekker neuzen. Aangezien Fija nog nooit bij de McDonalds was geweest, hebben we daar geluncht.

Rond 17.00 uur ging ik weer met Sven bellen. Dat was weer fijn! Ik zeg elke keer tegen hem dat het lang geleden is, maar het blijkt elke keer weer mee te vallen.

Na het bellen heb ik weer even wat series gekeken om weer bij te zijn. Ik nam een kopje groentesoep als avondeten.

Rond 21.00 uur was het tijd voor Formule 1. Ik sluit de avond af met een podcast en ga zo lekker slapen.

1. Margriet:
    3 november 2019
    Was mooie race he!👏🏼
  2. Opa en oma:
    4 november 2019
    Weer een dag weg lekker wegschrappen. Leuke foto"s , joh, heerlijk weer. Knuffel opa en oma