Husky Park

5 november 2019 - Levi, Finland

Vandaag ging de wekker om 8.45 uur. We gingen rustig aankleden en ontbijten. Daarna gingen we nog even langs bij een souvenirwinkeltje.

Rond 11.00 uur moesten we uitchecken bij het hotel en gingen met de bus naar een husky park bij Levi. Bij het husky park mochten we husky's aaien, maar de meesten zaten achter een hek, dus we konden er niet echt goed bij. Na de husky's kregen we in een kota (een klein hutje met een vuurtje in het midden) een worstje en iets warms te drinken. Daarna mochten we met rendieren "kussen". We moesten een gemberkoekje in onze mond doen en dan konden de rendieren het koekje zo opeten. We mochten de rendieren niet aaien en ook niet met onze hand voeren, want daar werden ze bang van en dan wilden ze ons met hun gewei duwen.

Na het husky park gingen we met de bus naar een museum. Dit was helaas wat minder leuk, er hing maar heel weinig en het was niet mijn smaak.

Daarna gingen we met de bus weer lekker naar huis. Ik was super moe, dus heb in de bus lekker geslapen.

Deze avond sluit ik af met series en ik ga lekker optijd naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Miny:
    5 november 2019
    Wat een belevenis.Rendieren kussen.Wel een beetje raar.Niet met je handen maar met de mond.Dat zou Sven ook zeggen.
    Maar je hebt weer heel wat meegemaakt.Nu lekker uitrusten.Prachtige foto’s. Nu lekker uitrusten.Liefs opa oma Garssen dikke kus Niet met de mond ,handen maar via internet.
  2. Tessa:
    5 november 2019
    Waaauw Lorrie jaloers!! 😍 prachtige foto’s ook!
  3. Margriet:
    Prachtige foto’s Lot!!
  4. Opa en oma:
    6 november 2019
    Wat weer een hoop ideeën opgedaan zo, leuke ervaringen als je daar gaat werken.ha ha ha ..

Leuke foto's ook weer.. Kus opa en oma