Lang weekend

2 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Het weekend gaat bij mij nog even door. Woensdag heb ik pas mijn eerste les, dus vandaag was ik nog lekker vrij. Ik begon de ochtend bij Fija en haar vriend met een cappuccino en een stuk cake. Zij hebben namelijk een koffiemachine. Fija’s vriend is Italiaans en dit was dus een typisch “Italiaans ontbijt”: koffie met iets zoets. Na het ontbijt hebben we nog even gezellig gekletst.

Rond 12.00 uur ging ik weer naar huis, omdat ik om 13.00 uur een wasmachine had gereserveerd. Dus toen ik thuis was, ging ik even mijn kamer opruimen en vegen. Daarna ging ik mijn was doen en tijdens het wachten, ging ik lunchen. Beneden bij de wasmachine nog met een andere Nederlandse exchange student gekletst. Het is namelijk zo dat de laatste minuut die op de wasmachine staat, eigenlijk (ongeveer) vijf minuten is…

Toen de wasmachine klaar was en ik mijn was had opgehangen, ging ik weer eens lopend naar de Prisma. Het was weer erg mooi weer, dus zo’n wandeling was zeker niet verkeerd.

Om 16.00 uur was ik weer thuis en ging ik nog even mijn kamer dweilen (om het schoonmaken helemaal af te maken). Daarna ging ik lekker douchen en eten koken. Het wordt vanavond weer een rustige avond en optijd mijn bed in.

1. Merel:
    2 september 2019
    Lekker relaxed voordat je lessen beginnen
  2. Miny:
    Ja Lot nu gaat het echte studeren weer beginnen.Succes in je schone huis.liefs uit SuyderooghGroningen -ons vakantieland.
  3. Opa en oma:
    3 september 2019
    Schoon huis - leeg hoofd !! lekker joh. Leuk dat je al contacten heb om mee koffie te drinken en te eten. knuffel van ons..
  4. Dirk:
    4 september 2019
    Wauw, je ging dweilen!😂top meid. Goed bezig, datistrouwens ook goed bewegen, kus mama