Ounaskoski Beach

3 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon mijn dag om 9.00 uur. Ik ging rustig ontbijten en trok mijn sportkleren aan. Het was namelijk weer tijd om te… Hardlopen! Ik had als idee om naar het strand van Rovaniemi te gaan, daar kon ik dan even pauze houden en dan terug zou ik weer gaan hardlopen. Echter ben ik alleen de heenweg wezen hardlopen en werd de terugweg meer een normale wandeling… Maar goed, ik heb uiteindelijk toch nog 2,4 km hardgelopen in 14:19 minuten. Ik wil beter kunnen, maar daarvoor moet ik het echt met meer regelmaat gaan doen. Na 2,4 km was ik dus bij Ounaskoski Beach: het strand van Rovaniemi. Het is een klein strandje, maar ‘s zomers vrij druk, omdat het wel een mooi plekje is om te zwemmen.

Toen ik weer thuis kwam, ging ik weer even niksen (wat ik vrijwel elke dag doe hier). ‘s Middags ging ik weer mijn beddengoed wassen en ook mijn dikke sokken voor in huis. Na het wassen deed ik alles in de droger, dus alles kwam er lekker warm uit. Daarna stapte ik lekker in mijn warme dikke sokken, ideaal!

Na al het wassen ging ik eten koken. Ik had zoveel gegeten, dat ik daarna maar even een “uitbuik” wandeling ging maken. Ik heb ongeveer een uurtje gewandeld en toen ik thuis was weer gezellig met Sven gebeld. Daarna ook nog eens met mijn ouders gebeld. Ik vind het altijd fijn om met ze te bellen.

Ik kan zeggen dat ik weer een fijne dag heb gehad! Deze avond ga ik weer lekker een filmpje kijken en optijd mijn bed in.

1. Dirk:
    3 september 2019
    Goed je weer even te zien xxx
  2. Dirk:
    4 september 2019
    Lekker de warme sokken!, wij vinden het ook leuk om met je te bellen hoor, zien we je ook meteen. Nog 45 dagen meid, hebben er zin in,. Als je tijd en zin hebt kun je ons husky F opzoeken, kijken of het was is. Annuleren kan alleen niet meer maar dan komen we bij jou :). Dikke kus mama
  3. Miny:
    4 september 2019
    Wat een leuke berichten weer.Zo blijven we echt op de hoogte.Lijkt wel dat we het meemaken door je schrijftrant.
  4. Selma:
    4 september 2019
    Leuk om je verhalen te lezen, aanmelden via mijn mail lukt niet. Ik moet steeds opnieuw aangeven dat ik geen robot ben.
    Groetjes Selma en Gerben
  5. Opa en oma:
    4 september 2019
    Heerlijk nog zo relax, pak dat nu je nog kan. Dikke kus Opa en Oma. Doe ook de groeten aan Sven