Laatste echte schooldag

3 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag om 9.00 uur. Ik ging weer rustig opstaan en ontbijten. Om 10.30 uur ongeveer kwam Joni weer bij mij. We hebben gezellig gekletst.

Om 12.30 uur begon onze laatste les. We hadden een practical exam. Iedereen moest in groepjes één case oplossen. We kregen meteen te horen of we hem hadden gehaald of gefaald. Gelukkig heeft iedere student het examen gehaald.

's Middags heb ik met Joni en Fija aan school gewerkt. We hebben nu alles zo goed als af, alleen moeten we morgen nog één opdracht nalezen en dan is het toch echt tijd om vakantie te vieren. Ik mag absoluut niet klagen, want zo lang heb ik geen school gehad. Daarna heb ik weer in m'n boekje gewerkt.

Verder kijk ik deze avond serie en ik heb een voetenbadje gemaakt. Een fijne afsluiting van de dag dus!

1. Margriet:
    4 december 2019
    Goh wat is het voorbijgevlogen zeg! Maar wat een bijzondere plek heb je gekozen voor deze periode! Dat pakken ze je nooit meer af!
  2. Ada Garssen:
    4 december 2019
    JE hebt een supertijd gehad meid!Op naar de volgende uitdaging!
    tot snel,dikke kus, mama
  3. Miny:
    4 december 2019
    Wat fijn dat je het zo geweldig kon afsluiten.En zoveel mooie en fij e contacten.Nu nog even afzien en je vader en moederzie je weer.Dikke kus opa oma Garssen.
  4. Opa en oma:
    6 december 2019
    Wat een gezellige tijd heb je daar gehad, denken wij. .Misschien af en toe een dipje maar dat mag ook.. Leuke week nog en tot de volgende keer. Kus opa en oma