Een gezellige woensdag

4 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 8.30 uur. Ik ging rustig opstaan, ontbijten en serie kijken. Om 10.30 uur had ik met Joni afgesproken om te sporten. We hadden allebei al een tijdje geen spierpijn meer en dat wilden we wel weer een keer, dus we hebben nog harder gesport.

's Middags gingen we samen lunchen en wasjes draaien. Tussendoor gingen we in onze journal verder.

Rond 17.00 uur kwam een meisje kijken bij mijn fiets. Ze heeft hem even uitgeprobeerd en wil nog nadenken of ze hem wil kopen of niet. Dus dat wacht ik nog even af.

Daarna ben ik met Joni naar de Prisma gegaan om boodschappen te doen voor het avondeten. Ik heb met Joni en haar vriendinnen Thaise curry gegeten.

's Avonds hadden we een feestje van wat exchange studenten. Dit was gezellig, maar het was niet zo druk. Om 1.30 uur lag ik lekker in bed.

1. Miny:
    5 december 2019
    Het einde nadert .Fiets verkopen en nog genieten van Prisma.Ook nog een feestje.
    Met andere studenten.Allemaal leuk af te sluiten zeker met Joni zo te lezen.Succes met alles en tot de volgende mail Dikke kus OpaOmaWim en Miny.
  2. Opa en oma:
    6 december 2019
    Gezellige dagen nog. Straks met papa en mama knuffel opa en oma