Meditation session

2 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 10.00 uur. Ik had vrij slecht geslapen, dus kon het pas om 10.00 uur voor elkaar krijgen om uit bed te gaan. Om 11.00 uur ging ik met Joni en Bram sporten.

's Middags heb ik weer in m'n boekje gewerkt met Joni en Fija. Ik heb ook mijn puzzelboekje nu volledig afgerond.

's Avonds ging ik met Fija naar een meditation session. Een studente had dit georganiseerd en dat had ze goed gedaan. Met een klein clubje hebben we gemediteerd en nog andere oefeningen gedaan.

Rond 20.00 uur was ik weer thuis en heb ik groentesoep gemaakt. Daarna kwam Fija nog hier en hebben we weer in ons boekje gewerkt en samen met Claire hebben we de daken er afgezongen. Het was weer een fijne avond!

Ik sluit de avond af met een podcast.

1. Miny:
    3 december 2019
    Wat een geweldige dag.Vooral dat zingen.Dat straalt alles uit .Jammer dat we het niet konden horen en alleen maar over lezen.Maar het sfeertje was er.Ook door de meditation sessie.Zo maak je van alles mee.Dikke kus Opa Oma Garssen.XXXX
  2. Opa en oma:
    3 december 2019
    Weer een leuke dagen steeds en vooral zingen .Volgende keer ff naar oma miny en ons bellen via WhatsApp dan kunnen we mee genieten!! Meditatie, kun je dat, helemaal ontspannen? Knap hoor. Nu prettige dagen nog en maar vaak onder de webcam staan..(grapje).