Koivusaari Nature Trail

6 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag weer met een cappuccino en heerlijke kanelbullar bij Fija en haar vriend. We hadden om 10.00 uur afgesproken, dus om 9.55 uur liep ik naar hun gebouw. Ik nam nu wat lekkers mee en dat werd zonder twijfel kanelbullar

Om 12.15 uur ongeveer was het weer tijd om naar huis te gaan, want we hadden afgesproken om om 13.00 uur naar Koivusaari Nature Trail te gaan. Ik wilde hier graag heen, omdat het een wandelplek in de buurt is en ik wil daar graag heen met Sven (aangezien we dan geen auto hebben). Maar goed, ik wilde dus dit pad even testen. Ik ging met Claire, Fija en haar vriend naar het natuurpad. De fietstocht er naartoe was vermoeiender dan de wandeling zelf, maar het was wel een leuke wandeling. De wandeling duurde niet te lang en dat was ook goed, omdat het vandaag nogal fris was. Ik was er wel op voorbereid door mijn thermoslegging aan te trekken, mijn sjaal om te doen en uiteraard thee mee te nemen. Ik ga nog niet te veel zeggen over de wandeling, want anders is het niet meer leuk voor Sven en mijn ouders als zij hier komen en we deze wandeling gaan doen. Tijdens de wandeling speelde ik even voor tourguide en deed ik alsof ik heel veel verstand had van de wandelroute.

Toen we weer thuiskwamen, gingen we warme chocolademelk maken (en opdrinken natuurlijk). Mijn gezicht gloeide super erg, dus ik had het eigenlijk helemaal niet meer koud. Maar warme chocolademelk is vrijwel altijd lekker.

Toen Fija en haar vriend naar huis gingen, plofte ik even op bed en deed even helemaal niks. Daarna ging ik lekker douchen en was het ook alweer tijd om eten te koken.

Deze avond ga ik weer lekker niks doen. Misschien dat ik nog een beetje energie bij elkaar kan rapen om naar de zonsondergang te kijken (die is al over een half uur).

1. Miny:
    6 september 2019
    Goed dat je het geheim van de tocht bewaard hebt voor als Sven en Ada en Dirk komen. Nu weten wij het niet ,maar wat in het vat zit......Wat is het uniek dat je daar al zoveel aanspraak hebt of om samen iets te doen .Klasse!!!
  2. Opa en oma:
    6 september 2019
    Waar haal je al die energie vandaan? uit die kanellbular? nu geef er dan ook maar wat aan je ouders voor ons mee.

knuffel, opa en oma
    7 september 2019
    Mooi zeg! Echt leuk
  5. Ada Garssen:
    8 september 2019
    Ben dol op een wandeling op plankjes!
    leuk! en zo goed meegekregen van huis , thee mee, haha
    dikke kus mama
  6. Dirk: