Kaasfonduen

5 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.30 uur. Ik was eerst al om 6.30 wakker, maar ik kon gelukkig nog verder slapen daarna.

Ik ging eerst lekker serie kijken vanuit bed en daarna ging ik rustig ontbijten. Ik heb verder deze ochtend in m'n boekje gewerkt.

's Middags ben ik met Joni naar het DAS kantoor gegaan en daar hebben we even een datum gereserveerd voor het checken van het huis. Ze moeten namelijk de dag van vertrek het huis controleren op hoe schoon het is en of alle spullen er nog staan.

Daarna zijn we weer eens naar de Prisma gegaan. We hebben kaasfondue gehaald en alles wat we erin wilden dopen. Ik heb samen met Joni Fija, haar vriend en Bram gegeten.

Na het eten hebben we met z'n allen een filmpje gekeken.

Ik sluit de avond af met een podcast en ik ga zo lekker slapen.

1. Opa en oma:
    6 december 2019
    Wat zal je het allemaal missen, vooral de prisma, hahaha. Misschien dan maar naar de Makro. kus opa en oma ps al wat over je fiets gehoord.
  2. Margriet:
    6 december 2019
    Laatste dagen Lot... je hebt een mooi avontuur daar beleeft. Dat pakt niemand je meer af😊👍
  3. Miny:
    6 december 2019
    Geweldig een kaasfondue met je vrienden..
    Geniet van al het goede.Ben je weer met Spaans bezig.Suvcces en tot gauw.dikke kus Opa Oma GarssenXXXX