Kleuren, kleuren, kleuren

6 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging weer rustig ontbijten en ondertussen serie kijken.

Om 11.00 uur had ik met Joni afgesproken om te gaan sporten. We hebben weer hard gewerkt.

's Middags hebben we samen geluncht en in onze journal gewerkt. Om 15.00 uur ongeveer ging ik met Sven bellen. Dat was weer gezellig!

In de avond gingen Joni en ik verder in ons boekje en rond 18.30 uur werd ik gebeld door papa & mama. Dat was erg leuk! We moesten nu kort bellen, omdat Joni nog bij mij was. Zondag gaan we weer bellen.

Verder heb ik met Joni Expeditie Robinson en Holland's Next Top Model gekeken. 's Avonds hadden we weer een feestje van studenten.

Toen ik thuis was, heb ik weer naar een podcast geluisterd en daarna ging ik lekker slapen.

1. Dirk:
    7 december 2019
    Wat voor een podcast heb je geluisterd
  2. Miny:
    7 december 2019
    Wat een afsluitende feestjes.Volop genieten en anders podcast.Leg dat even uit voor ons.Succes verder .Hoeveel dagen nog??????? Dikke kus vanuit de Akelei.
  3. Opa en oma:
    7 december 2019
    Leuk weekend en geniet nog ff van de sneeuw. Zit steeds op de webcam te kijken, heel mooi maar geen Lot die zwaait. grapje. we gaan nu naar jet , de eerste die 21 wordt van jullie drieën. knuffel van opa en oma