Kaasfondue

6 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon mijn dag om 9.00 uur. Ik at een bananen yoghurtje en daarna ging ik een kwartiertje hardlopen. Ik deed een intervaltraining die Merel mij had aangeraden.

Daarna ging ik even douchen en vervolgens was het tijd om naar Fija te gaan voor weer een Italiaans ontbijtje met een cappuccino en koekjes. Daarna gingen we wandelend naar de Prisma om boodschappen te doen voor de kaasfondue van vanavond!

's Middags gingen Fija en ik Joni en Claire helpen met hun filmpje voor hun Finse lessen. Daarna hebben we heel veel gekletst en warme chocolademelk gedronken. Daarna heb ik heel kort even met mijn ouders gebeld.

's Avonds gingen we kaasfonduen. Fija, haar vriend en Joni hadden nog nooit gekaasfonduet, hoe is dat mogelijk? Kaasfondue komt zo'n zeven keer voor in mijn woordenboek… We hadden heel veel lekkere dingen voor erbij: vers brood, wortel, selderij, broccoli, bloemkool, paprika en komkommer. Ik heb er weer van genoten.

Kortom, een dag vol gezelligheid en heel veel lekkere dingen!

Ik sluit de avond af met een beetje muziek en een spelletje op de DS

1. Miny:
    7 oktober 2019
    Wat heerlijk kaasfondue in Finland.Lekkere gerechten om te dopen in kaas.Welweer wat extra sporten.Maar gelukkig dat Merel meedenkt met jou.Liefs en dikke kus .Opa Oma
  2. Opa en oma:
    7 oktober 2019
    Tis natuurlijk wel zo wat je van thuis meekrijg. Dat is wel leuk om te zien/horen way ieder meebrengt en gewoontes. Zo leren jullie allemaal leuk van elkaar!!

kus opa en oma