Shoppen!

7 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag weer optijd. Om 9.00 uur begon de eerste les. Helaas was de les niet zo nuttig als we hadden gehoopt, dus om 10.00 uur zijn Joni en ik naar huis gegaan. Thuis maakten we onszelf niet bepaald nuttiger… We gingen lekker DS’en en tiramisu eten.

‘s Middags gingen we met Fija en haar vriend in de stad lunchen en daarna shoppen! Het was de bedoeling dat ik alleen zwarte schoenen ging kopen voor het evenement zaterdag, maar ik heb ook twee leuke truien en een sportbroek meegenomen. Het was heel gezellig en nu is voorlopig mijn kledingkast weer compleet.

‘s Avonds ging ik met Joni eten en je raadt het al… We gingen ook weer lekker DS’en. Rond 19.45 uur gingen we samen met Bram naar de sportschool. Ik moest natuurlijk even mijn nieuwe sportbroek testen. In de sportschool was het kei druk, dus dat was jammer. Ik heb alleen even op mijn matje wat oefeningen gedaan.

Na het sporten heb ik lekker gedoucht en nu ga ik lekker met een kop thee serie kijken en mijn nagels lakken.

1. Merel:
    7 oktober 2019
    Goed bezig! Leuk dat je wat nieuwe kleren hebt
  2. Ada Garssen:
    8 oktober 2019
    Dus wij hoeven geen kleren meer voor je mee te nemen ? Je begrrijpt wel dat de Prisma het eerste is wat we gaan bekijken! heb je al aandelen ?
    dikke kus mama
  3. Opa en oma:
    8 oktober 2019
    Leuke dag weer zo. Nieuwe kleren word je vanzelf vrolijk van.. Als je op de fiets naar de sportschool bent gegaan, heb je volgens mij ook al gesport. ha ha

Nou, nog ff geduld voor dat sven komt en dan je ouders nog. Heleboel om naar uit te kijken..
    Kus opa en oma
  4. Miny:
    9 oktober 2019
    Hoi Lot'.
    Het was weer een leuke dag.Studie niet interessant ,maar winkelen super.
    We zijn benieuwd of je in december alles mee kunt nemen. Maar nu geniet je ervan in de kou daar.Succes, liefs en kus van ons Opa Oma