Dagelijks uitje naar de Prisma

1 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag al vroeg. Om iets over 6.00 uur werd hier voor de deur namelijk de stoep geveegd met een graafmachine en deze maakte super veel geluid als hij achteruit reed… Toch probeerde ik nog verder te slapen, maar toen sliep ik maar heel licht en hoorde dus nog alles om me heen. Gelukkig moest ik toch om 7.00 uur ongeveer opstaan, dus het maakte me daardoor iets minder uit.

Om 8.15 uur begon de les HRM. Tijdens deze les moesten we in groepjes presenteren wat we in de lessen van HRM geleerd hebben. Dit was erg makkelijk, want de docent vond het allemaal goed en leuk. Daarna ging ik samen met Joni op school lunchen.

Toen ik weer thuis was, ging ik na 100 jaar weer even sportoefeningen doen. Dit was weer even zwaarder dan gedacht…

‘s Middags ging ik met Joni naar de Prisma wandelen. Alweer? Ja, alweer. Het is inmiddels een onderdeel van onze dagelijkse routine. Vooral nu er sneeuw ligt en het glad is, lijkt fietsen geen goed plan en samen wandelen is veel gezelliger. We hebben weer even lekker geneusd.

Eenmaal thuis, plofte ik lekker op bed en ging ik weer kamers in Sevilla zoeken.

‘s Avonds heb ik groentesoep gemaakt. Deze avond ga ik serie kijken met Claire en optijd slapen.

1. Opa en oma:
    2 november 2019
    He, he , eindelijk weer de Prisma.. Heb je ook al een minikerstboompje gekocht met die lampjes die aan en uit gaan? lekker om kwaad op te worden . Ze zeggen toch niks terug.
    Nu, prettig weekend en succes met kamers zoeken. kus opa en oma
  2. Miny:
    2 november 2019
    Blij voor je dat er sneeuwruimers nodig zijn.Maak je dat ook mee.Maarbij alles weer een reden om naar Prisma te gaan.We raken steeds meer benieuwd naar zo'n zaak of grootwinkelbedrijf in jouw mooie land daar. Lot geniet nog even de tijd gaat nu snel..dikke kus opa oma Garssen.