Cake bakken

31 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik stapte uit bed, ging rustig ontbijten en daarna ging ik weer eens zoeken naar kamers in Sevilla. Ik vind dit nog best moeilijk, omdat ik mezelf afvraag of ik te kieskeurig ben of dat ik juist te snel denk dat het goed is.

Aan het eind van de ochtend ging ik met Claire naar de Sale, want ik wilde eieren en boter halen voor de cake die ik vandaag ging bakken. Dus we liepen weer lekker door de sneeuw. Joni wilde ook wel door de sneeuw wandelen, dus ik heb daarna ook nog een wandeling met haar gemaakt. We liepen naar het centrum en weer terug. Stiekem zijn we ook nog langs winkeltjes gelopen en heb ik een kerstpyjama gekocht. Hij is echt leuk, met rendieren met kerstversiering erop.

Toen ik weer thuis was van de wandeling, ging ik cake bakken; gewone vanille cake. Aangezien ik geen bakvorm heb, deed ik het in de ovenschaal en dat werkte helemaal prima. Daarna heb ik met Joni de cake getest en ja hoor, hij was lekker!

‘s Avonds ging ik met Fija, Joni en Claire een bloemkool-kaas ovenschotel eten. Deze was ook lekker. Daarna bleven we nog gezellig kletsen.

Ik sluit de avond af met een Spaanse podcast en val dan lekker in slaap.

1. Ada Garssen:
    1 november 2019
    lekker meid een gele cake! Je had toch bloem genoeg:)
    En de ovenschaal werkt ook!
    Ben benieuwd naar je kerstpyama.
    we zijn alweer bijna een week thuis, kunnen we weer afstrepen!
    Dikke kus mama
  2. Miny:
    1 november 2019
    Wat leuk datjeeen kerstpyama hebt gekocht.Kom je vast in de sfeer,vooral als je in bed stapt.Genieten dus.Liefs trotse Opa en Oma vanuit de Akelei
  3. Opa en oma:
    2 november 2019
    Ben j alweer eens in de prisma geweest? Je heb het wel druk met school, bakken en proeven. ha ha Leuk een kerstpyama voor in de sfeer te komen. Mogen jullie ook kaarsen branden? Gezellig dan.. Knuffel opa en oma