Sneeuw!

30 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag had ik de wekker om 7.45 uur gezet. Ik had vandaag namelijk een tentamen en wilde daar ‘s ochtends nog even naar kijken. Ik was weer eens super zenuwachtig…

Om 9.30 uur ongeveer kwam Joni hier nog even voor de gezelligheid. We liepen samen naar school voor het tentamen. We moesten alles buiten het lokaal laten liggen en binnen moesten we bij de juiste computer zitten.

Toen begon de toets en het ging niet zo goed. Ik wist niet wat er met de vraag bedoeld werd en ook de artikelen die ik moest gebruiken, kende ik niet… Maar het ergste is, dat ik precies wist waar ik alles kon vinden in mijn aantekeningen, maar ik wist gewoon niet meer wat erbij stond… Maar goed, laat ik hopen op het beste.

‘s Middags heb ik nog met Joni voor HRM een presentatie gemaakt (voor vrijdag). Daarna heb ik alleen maar gezellig gedaan met Joni en Claire. Dat maakte de hele dag goed.

In de avond gingen we samen eten, allemaal hapjes en dat was super gezellig, maar iets viel me niet zo goed, dus ik kreeg super erge buikpijn. Ik ging dus maar even met Joni naar buiten en dat was super leuk, want er lag overal sneeuw! En al best een laagje ook nog! Heerlijk dit klimaat. Tijdens onze wandeling en tussen onze fotoshoots door kwamen we Fija, haar vriend en zwager tegen, dus gingen we met hun verder wandelen. Bij een pub hebben we warme chocolademelk gedronken. Zoals je misschien al raadt, was dit niet echt beter voor mijn buik, oepsie! Daarna weer door te wandelen uitgebuikt.

De avond sluit ik af met een serie in bed en morgen kan ik lekker uitslapen.

1. Ada Garssen:
    31 oktober 2019
    Leuk Lot dat er nu ook wat sneeuw bij jou ligt, hoe je niet naar Ounosvaara (?), zo iets..
    succes vandaag , dikke kus
  2. Miny:
    1 november 2019
    Tentamen of niet.Je hebt weer de draad opgepakt en genoten van hetmooie klimaat Ga zo door.Liefs Opa en Oma Garssen
  3. Opa en oma:
    2 november 2019
    Wie weet valt het allemaal wel weer mee. Geniet maar lekker van t weer en hoop dat je buik wat beter gaat. lekker warmtepleister er op..Kus opa en oma