Evaluatie Vak 1

2 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag lekker rustig. Ik heb weer een keer tot 10.30 uur in m’n bed gelegen. Dit vond ik best knap van mezelf. Daarna ging ik rustig ontbijten en ging ik even mijn afvinklijst van alle vakken en deadlines die ik heb opnieuw maken, want het moest weer wat netter.

Aan het begin van de middag ging ik met Claire en Joni werken aan de self and peer evaluation voor Developing Destination Experience. Hier in Lapland vinden ze evalueren erg belangrijk en dat is helemaal goed; zelfreflectie en feedback geven zijn naar mijn mening ook belangrijk. Wat grappig hieraan is, is dat een self and peer evaluation gaat om zelfreflectie en feedback geven aan je studiegenoten, maar tijdens het schrijven over bepaalde onderwerpen, ging het meer over de inhoud van de les dan over mij of mijn groepsgenoten. We hebben hier vrijwel de hele middag aan gewerkt.

Nadat we de self and peer evaluation af hadden, ging ik weer eens DS’en, maar nu met Claire, Joni én Fija. Eindelijk een keer MarioParty met z’n vieren! We hebben weer hard gelachen en vooral fanatiek geschreeuwd.

‘s Avonds gingen we samen eten en daarna stond een feestje op de planning. Dus, om een beetje de traditie erin te houden, kwamen Joni en ik op het idee om weer te logeren en deze keer konden Claire en Fija ook. Super gezellig!

1. Miny:
    3 november 2019
    Zelfreflectie en feedback.Dat gaat je hele leven door.Knap van je.Maar ook mooi om met studiegenoten te doen. Lieve groeten Opa Oma Garssen.
  2. Opa en oma:
    3 november 2019