Bijkomen van het weekend

23 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vanochtend ging mijn wekker om 8.00 uur. Ik stond rustig op, ging ontbijten en daarna was het tijd om naar school te gaan. De eerste les begon om 9.00 uur en ging vrijwel nergens over… Inmiddels ben ik het gewend; nutteloos voelen tijdens de lessen.

Na de eerste les (om 11.45 uur) ging ik met Fija in de kantine lunch halen. Vandaag stonden Zweedse gehaktballetjes en rijst met een soort kerriesaus op het menu. Op een gegeven moment kwam Joni er ook gezellig bij. Na de lunch hadden we de volgende les. Drie keer raden hoe nuttig ik me daar voelde… Ik heb trouwens wel gezocht naar woningen in Sevilla, dus opzich heb ik me wel nuttig kunnen maken. Daarnaast waren we gelukkig een uur eerder klaar dan gepland.

Toen ik thuis kwam, zag ik een hele grote envelop in mijn brievenbus. Yeah post! Deze envelop kwam van mijn ouders en er zat een kaart in, een puzzelboekje, chocola, jus, thee en meer blaadjes om Qwixx te spelen. Super leuk! Inmiddels heb ik al een kaart van fam. Smit, van opa Jan & oma Janny en nu ook van mijn ouders.

Daarna ging ik even wat stretchoefeningen doen, want ik had weer eens rug- en nekpijn. Hier heb ik nu hopelijk een oplossing voor en dat vertel ik zo! Daarna zou ik met Sven bellen, maar dat hebben we toch maar even verplaatst. Dus in plaats daarvan ging ik boodschappen doen samen met Joni. Maar voordat we naar de Prisma gingen, moesten we natuurlijk even de chocola uit de post proeven. Hij is goedgekeurd!

Het is buiten al vrij fris, dus we moesten maar extra hard trappen om het warmer te krijgen. Het was vandaag niet warmer dan 5℃ en dan heb ik het nog niet over de gevoelstemperatuur. We hebben het de hele reis naar de Prisma niet warm gehad, maar in de Prisma zelf was het beter uit te houden. Bij de Prisma heb ik een aantal boodschappen gehaald en daarna gingen we nog langs de Jysk op zoek naar een prullenbakje. En toen kwam ik een mogelijke oplossing voor mijn nek- en rugpijn: een foam kussen. Hij was in de aanbieding dus vandaar viel het op en kwam ik op het idee om dat te proberen. Ik hoop dat dit werkt, ik ga het vannacht even testen. Ik ben benieuwd!

Toen ik weer thuis was, was het tijd om eten te koken. Vandaag ging ik gekookte aardappel met gehaktbal en sperziebonen eten, want ik wilde natuurlijk ook de jus uit de post even proberen! Ook die is helemaal goedgekeurd!

Na het eten had ik eindelijk tijd om ook het puzzelboekje uit te proberen. En ja, die is ook erg leuk! Dus nogmaals bedankt pap & mam!

Na het avondeten en puzzelen sprong ik lekker onder de douche. Ik sluit de avond lekker rustig af met een serie of filmpje denk ik. Even bijkomen van het afgelopen weekend!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ada Garssen:
    23 september 2019
    Wat fijn dat de post nu wel zijn werk heeft gedaan! Het volgende pakketje brengen we zelf dus al je nog wensen hebt ;).
    Wanneer gaan we weer qwixxen?
    dikke kus mama
  2. Opa en oma:
    24 september 2019
    Nu gelukkig toch post en nog lekkere post ook. Wat fijn dat je zo heerlijk kan relaxen. Kunst hoor..

Knuffel van opa en oma
  3. Miny:
    25 september 2019
    Geweldig .Wat maak je veel mee en dan “kussen “van Jysk. Niet verkeerd. Hoop dat het bevalt.Maar dat zal zeker schelen.Je menu’s die jullie zelf inelkaar knutselen zijn ook een opkikkertje voor jullie daar. Gezellig met z’n allen.Blijf genieten en sterkte met je studie. Liefs Opa Oma Garssen