Weer terug naar Rovaniemi

16 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag weer optijd, maar we deden wel rustig aan. We gingen rustig ontbijten, keken onze serie en rond 12.00 uur gingen we weer naar Rovaniemi.

We reden van de blauwe lucht naar bewolking en regen. In Finland was er geen sneeuw meer te bekennen helaas.

Tijdens de reis hebben we weer een koffie pauze gehad met kanelbullar. De reis verliep weer soepel.

Toen we terugkwamen, kon ik een pakketje ophalen bij de K-market. Het verliep deze keer zonder problemen. Opa Wim en oma MIny hebben me een pakketje gestuurd met allemaal lekkere dingen!

's Avonds gingen we uiteten bij Wingston en daarna gingen we darten bij Kansan Pubi. Ik denk dat ik niet hoef te vertellen wie met darten won…

Rond 22.30 uur gingen we naar huis en keken we thuis nog Expeditie Robinson terug. We sluiten de avond af met een aflevering van Van Onschatbare Waarde

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miny:
    18 oktober 2019
    Wat een gezelligheid met kampvuur erbij.Samen volop genieten.Blij te horen dat het pakketje is aangekomen.Nog heel even en is Sven weer weg maar dan krijg je gelukkig weer Ada en Dirk.Geniet samen
  2. Opa en oma:
    18 oktober 2019
    Weer een paar leuke dagen ff een intermezzo en dan papa en mama weer heel wat anders. Geniet van het lekkers en tot de volgende keer. Opa en oma