Sven hier!

12 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vndaag begon de dag weer optijd. Ik wilde het huis even schoonmaken, omdat Sven vanavond hier zou komen. Om 11.00 uur ongeveer kwam Joni bij mij om weer theetjes te drinken.

Om 12.30 uur stonden we klaar op school om opgehaald te worden door iemand van Santa Park. We waren aan het wachten… En aan het wachten… Oh en nog eens aan het wachten. Om 12.45 uur kwam het eerste busje. De chauffeur zei dat we moesten wachten tot de eerste acht waren gebracht en daarna werden wij pas opgehaald. Dus we gingen maar weer naar huis, want de temperatuur buiten was er niet naar om nog eens 20 minuten te wachten.

Om 13.15 uur kwamen we uiteindelijk aan bij Santa Park. We konden gelijk aan de slag door nog wat dingen klaar te zetten en we kregen nog wat uitleg. Vervolgens moesten we ons omkleden en kregen weer wat uitleg. Ik moest met wat andere meiden gasten verwelkomen en champagne schenken. Dit vond ik nog wel leuk om te doen, omdat ik zo nog in contact kwam met de gasten.

Daarna was het tijd om het eerste gerecht te serveren. Ik liep met een dienblad met borden achter de andere ober aan. Zo ging het elk gerecht. Ieder half uur keek ik op de klok: steeds wat dichter bij het eind en dus bij Sven zien. Sven was zo lief om mij, Joni, Fija en Claire op te halen, dus dat was super fijn! Nu wist ik zeker dat ik als eerste naar buiten zou lopen. Na het laatste dessert was ik weg!

Om 23.00 uur wilde de hoofdober nog even proosten om ons te bedanken, dus dat was wel lief. Daarna wist ik niet hoe snel ik naar buiten moest lopen. Toen ik de auto zag, was ik zo blij! Ik moest zelfs even een traantje weg pinken. Eindelijk was Sven daar ❤️ En nu mag ik zes dagen daarvan genieten!

Toen we thuis waren, kreeg ik als verrassing van Sven een fles whisky. Super lief! Één ding is zeker: daar gaan we deze week al wat van proeven!

Verder hebben we deze avond nog prosecco gedronken en heel veel gekletst. Om 2.00 uur was het dan toch tijd om te slapen.

1. Miny:
    13 oktober 2019
    Wat een blij weerzien met Sven.Het lange wachten is dan snel vergeten.En nu volop genieten samen. Liefs Opa Oma Garssen
  2. Margriet:
    13 oktober 2019
    Proost!!
  3. Opa en oma:
    14 oktober 2019
    Gezellig samen met Sven dan kan hij ook kennismaken met je studiegenoten..leuk hoor.
    Kus voor jullie..Opa en Oms