Meer sneeuw

8 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag werd ik om 8.00 uur al wakker, maar ik bleef lekker lui liggen in bed, omdat ik nog heel moe was. Om 10.00 uur ging ik dan toch maar mijn bed uit. Ik deed lekker m'n chill outfit aan en ging even met een cappuccino m'n serie kijken.

Om 11.00 uur ongeveer ging ik gezellig met m'n ouders bellen. Daarna ging ik ontbijten en met Joni even een rondje lopen. Er was weer sneeuw gevallen dus de bomen waren weer mooi wit. Ik wilde wat mooie foto's maken, maar helaas was het te bewolkt en grijs buiten, waardoor ik eigenlijk niks mooi vond op de foto...

Toen ik terug kwam, ging ik met Merel bellen. Dat was ook weer even gezellig. Om 13.45 uur ongeveer kwam iemand om mijn nachtkastje te kopen. Dat is ook weer geregeld! Daarna had ik ook nog contact met iemand die mijn fiets en matrasje wilde kopen. Ook weer geregeld!

Ik ben ook nog met Joni naar het centrum gegaan. Daar is er al volop kerstsfeer. De kerstman loopt rond in de winkelcentra en buiten bij de kerstboom staat nu ook een kerststalletje (deels met ijs gemaakt).

's Avonds heb ik met Fija en Joni in ons boekje gewerkt. Ik heb met Joni pizza gegeten en daarna was het alweer tijd om naar bed te gaan.

Ik sluit de avond af met een filmpje op YouTube.

1. Opa en oma:
    9 december 2019
    Ach elke keer weer een beetje afscheid nemen maar wel fijn dat je al wat kan verkopen.. Lekker nog ff genieten en afscheid school komt ook steeds dichterbij.. Kus opa en oma
  2. Miny:
    9 december 2019
    Wat knap dat je van alles verkocht hebt.Met pijn in het hart denk ik.Maar je geniet nog steeds daar.Zeker met je telefoontjes Altijd leuk.Maar ook wij zullen blij zijn je weer in onze armen te sluiten.En je weer tezien met knuffel er bij.Succes verder .Dikke kusXXXX