Productieve ochtend

9 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging eerst even ochtendgymnastiek (oftewel stretch oefeningen) doen. Daarna ging ik het huis weer lekker opruimen en schoonmaken. Toen alles schoon was en de vloer op m'n kamer droog, ging ik aan m'n bureau zitten en weer flink Spaans oefenen.

Rond 11.00 uur kwamen Joni en Bram hier om tosti's te eten. Dat was weer gezellig. Om 12.15 uur gingen we samen sporten. Ik heb weer hard gesport en ben dood op weer naar huis gegaan.

's Middags ging ik weer met Joni in ons boekje werken. We hebben 's avonds samen gegeten en Expeditie Robinson gekeken.

Rond 20.30 uur ging ik gezellig met Sven bellen. Daarna heb ik Sjakie en de chocoladefabriek gekeken. Of nouja, eigenlijk tussendoor. Ik heb na de film weer met Sven gebeld. Altijd fijn zo veel bellen! Hiermee sluit ik de avond dan ook af.

1. Miny:
    10 december 2019
    Weer een mooi verhaal en met gedachten vast naar Spanje.Blijf nog even genieten van.je vrienden daar en van je schone kamer.Nog even en hoef je dat daar niet te doen.Geniet nog van de sneeuw en omgeving.Fijne dag .Dikke kus Opa Oma Garssen.