Lappish Food Tour

7 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag had ik zoals "gewoonlijk" in de ochtend school. De laatste echte les van Nature and Economic Life in Lapland (rendier vak).

's Middags ging ik lekker met Claire DS'en, heb ik Joni geholpen met raamfolie plakken en daarna ging ik met Claire en haar vriend, Joni en Fija naar het centrum. Daar hebben we gewacht tot Fija's vriend klaar was met werken. We gingen daarna even naar de H&M en daar hebben Fija en ik gezocht naar een gala outfit. 21 november hebben wij namelijk een gala georganiseerd door studenten. We hebben allebei een jumpsuit gekocht. Super leuk!

Daarna was het tijd voor de Lappish Food Tour. In verband met de opening van het kerstseizoen dit weekend konden we (in sommige restaurants) voor een klein bedrag Lapse gerechten bestellen. Omdat wij graag een aantal dingen wilden proeven, gingen we met z'n zessen telkens drie gerechtjes bestellen. We hebben een stukje bavette gehad, een stukje eland en een stukje kabeljauw. Super lekker allemaal!

Ik sluit de avond af met een serie en ik ga optijd slapen.

1. Merel:
    7 november 2019
    Dat eten ziet er echt goed uit!
    Ik ben benieuwd naar je jumpsuit
  2. Margriet:
    7 november 2019
    Slaap lekker! Je hebt daar echt een toptijd!!
  3. Opa en oma:
    8 november 2019
    Ja, ik eigenlijk ook naar je jumpsuit ( raar word eigenlijk) Maar wel weer van alles geproefd he..Leuk hoot.. Knuffel opa en oma