Evaluatie Santa Park Event

6 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de ochtend vrij rustig en om iets voor 10.00 uur ging ik naar school.

Vandaag had ik (na ongeveer een maand) eindelijk weer Event Experience Design (het back van het "leuke" evenement). We mochten het vandaag evalueren en daar was ik wel blij mee, want ik vond het eigenlijk nergens op slaan. Elk groepje mocht wat dingen benoemen en zo heeft mijn groepje ook een aantal dingen gezegd. Eerst zat de projectmanager van het evenement erbij, dus toen was het echt evenement gericht. Daarna was de evaluatie alleen met de docenten, dus toen konden we ook praten over het leerproces (wat er dus niet was). Fija en ik hebben uitgelegd dat we niks hebben geleerd van het serveren, wat niet eens serveren te noemen was. "We moesten een dienblad vasthouden, volgen en wachten, meer niet…" Maar ik zal ook een positief punt noemen: het was leuk om te zien hoe zo'n evenement eruit zag. Voor mij was het natuurlijk het leukst dat ik na het evenement eindelijk Sven kon zien.

's Middags ben ik weer eens naar de Prisma gegaan met Joni. Tijdens de study tour in Levi, is mijn tas gescheurd, dus nu heb ik weer een nieuwe. Ik ben er helemaal blij mee! Oh en deze keer is hij niet legergroen, maar donkerblauw.

's Avonds heb ik gegeten met Joni en daarna weer een wasje gedraaid. Zoals je al misschien raadt, sluit ik de avond af met een potje Mario Party en daarna een serie.

1. Opa en oma:
    7 november 2019
    Nu je heb je zegje gedaan. Hoor je dan ook nog wat ze er mee doen? Lekker weer naar Prisma, verdwaal niet!! Kus opa en oma
  2. Miny:
    7 november 2019
    We begrijpen dat er ook nadelen zijn.Maar goed dat je weet hoe het niet moet.Dat blad alleen maar vasthouden vonden we toen al absurd.Maar je overleeft het allemaal.Succes verder en fijn dat je al het mindere gauw vergeet al is het door een fijne nieuwe taste kopen.Liefs OpaOma G.dikke kus