De laatste weken zijn begonnen

1 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging rustig opstaan en in mijn puzzelboekje werken. Om 11.00 uur ging ik met Fija naar het centrum om ook een Journal voor haar en Joni te halen. Toen we onderweg waren, zagen we dat de zon net boven de bomen uitkwam. Dit was een mooi gezicht. We hebben ook in het centrum geluncht.

Toen we weer thuis waren, heb ik weer in mijn puzzelboekje gewerkt en wat afleveringen van een serie gekeken. Ik voelde me niet zo lekker, ik was misselijk, dus ik heb verder niet zoveel gedaan. In het begin van de avond ging ik bij de Sale nog even cola halen tegen m'n misselijkheid.

's Avonds kwamen Joni en Fija hier om in het boekje te beginnen. We hebben van 19.30 tot 1.00 uur hierin gewerkt. Daarna ben ik lekker naar bed gegaan. Ik was nog super lang wakker helaas, maar rond 2.00 uur viel ik eindelijk in slaap.

1. Ada Garssen:
    2 december 2019
    Mooie foto Lot! Is je misselijkheid wat gezakt? Goed dat je cola bent gaan halen!
    Dikke kus mama
  2. Opa en oma:
    2 december 2019
    Mooi Lot, heb je toch mooi gemaakt ondanks je misselijkheid. Teveel arretjes cake? Van de cola zal je wel lekker opboeren.. KNuffek opa en oma
  3. Miny:
    2 december 2019
    Sterkte .nu je dit leest is het vast weer oké. Probeer nog volop te genieten.Zonder misselijkheid en met voldoende nachtrust.En een nachtzoen van opa en oma Xxxxx