Grand Opening Christmas Season

10 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging eerst weer lekker opruimen en schoonmaken thuis. Daarna ging ik even ontbijten en Spaans doen.

Rond 11.00 uur ging ik met pap en mam bellen. We hebben weer gezellig gekletst. Na het bellen ging ik meteen reageren op een kamer in Sevilla. Hier krijg ik komende week wat over te horen. Daarna heb ik ook een vlucht geboekt. Nu ben ik (zo goed als) helemaal klaar voor Sevilla!

Rond 13.00 uur kwam Joni bij mij om gezellig Holland's Next Top Model te kijken. Daarna was het tijd om naar Santa's Village te gaan. De Grand Opening zou namelijk om 16.00 uur beginnen. We waren daar met een gezellig clubje mensen.

Eenmaal aangekomen bij Santa's Village hoorden we de kerstliedjes al. Het was al donker aan het worden, dus de lichtjes kwamen leuk naar voren. We hebben naar de opening gekeken. Eerst waren er meisjes met lichtgevende stokjes aan het dansen en daarna gingen om de beurt wat mensen zingen. We hebben glühwein gedronken en zijn de souvenirshops ingegaan. Het was heel gezellig!

's Avonds ging ik met Joni eten. Daarna ben ik naar huis gegaan en ben ik weer verder gegaan in m'n puzzelboekje. Daarmee sluit ik ook de avond af.

1. Margriet:
    11 november 2019
    Prachtige foto’s Lot!
  2. Miny:
    11 november 2019
    Dat was weer genieten van jou Lot.Op afstand maken ook wij jou Santa Village bezoek mee. Bedankt xxxxx
  3. Opa en oma:
    12 november 2019
    Mooi joh allemaal. Ook de foto's. Al lekker vroeg in Kerstsferen. Knuffel Opa en oma