Het is weer weekend!

4 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de ochtend al om 7.45 uur, want om 9.00 uur begon een les op de University of Lapland. We moesten dus iets langer lopen dan normaal. De les zou tot 11.45 uur duren, maar om 10.30 uur konden we al naar huis. Dat betekende maar één ding: nog eerder weekend!

's Middags heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. Ik heb serie gekeken en heel veel thee gedronken. Ik wilde tiramisu maken, maar ik had geen zin om naar de Prisma te gaan, dus ik liep naar de Sale en daar hadden ze geen lange vingers, dus ik heb het plan verplaatst naar morgen.

's Avonds stond in eerste instantie niet zoveel op de planning, behalve met mama Qwixxen. Maar toen kwamen Fija en Joni het idee om samen naar het huisfeest van mijn buren te gaan. Dat vond ik een leuk idee! Ik heb mama gevraagd of ze dan zondag wilde bellen en dat kon, dus dan gaan we leuk Qwixxen

Voordat we naar het feest gingen, gingen we nog gezellig bij Bram zitten. Uiteindelijk zijn we daar gebleven en niet meer naar mijn buren gegaan.

Toen het tijd was om naar huis te gaan, besloten Joni en ik weer te logeren.

We hebben nog even gekletst en zijn daarna gaan slapen.

1. Opa en oma:
    5 oktober 2019
    Als ik het zo lees, is het net het rad van avontuur. Wat staat er allemaal op wat we kunnen doen. Grapje hoor.
    Maar wel afwisselend en snel omschakelen. Gezellig weekend.
  2. Margriet:
    5 oktober 2019