Vrije dag

26 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag was ik vrij van school en dat was maar goed ook, want ik heb nogal een kort nachtje gehad. Deze vrije dag kon ik dus gebruiken om lekker uit te rusten.

Rond 11.00 uur gingen Joni en ik ontbijten. We gingen een eitje bakken en ik had natuurlijk weer een cappuccino gemaakt. Na het ontbijt moest Joni wassen, dus ging ze naar huis. Ik ging toen douchen en daarna wandelen.

Ik heb de heenweg langs de Kemijoki rivier gewandeld, dat was het leuke deel van de wandeling. De terugweg moest ik namelijk langs de weg (gewoon omdat ik niet dezelfde route terug wilde lopen). Uiteindelijk heb ik 1 uur en 45 minuten gewandeld en dat was dan ook de enige activiteit van vandaag.

Toen ik terugkwam, zette ik gelijk een kopje thee, want ik had het best wel koud. De temperatuur is nog niet super laag, maar omdat ik moe was, had ik het af en toe best koud. Bij mijn kopje thee at ik een stukje kaas. Lekkere combi… Verder heb ik vandaag verder gewerkt in mijn puzzelboekje. Dit puzzelboekje is lijntjes trekken van nummertje naar nummertje. De regels verschillen per puzzel, dus dat is erg leuk. Maar ik moet natuurlijk wel een beetje zuinig aan doen, want anders is die zo vol!

Verder heb ik deze dag wat met Claire gekletst, met haar gegeten en daarna serie gekeken. Rond 20.15 uur ging ik met mama bellen om weer een potje Qwixx te doen.

Ik sluit de avond af met een serie en ik ga lekker optijd slapen.

1. Ada Garssen:
    26 september 2019
    was weer een gezellig potje meid, en lekker blijven kleuren hoor, als het boekje vol is nemen we gewoon weer een nieuwe mee in oktober!
    Succes morgen weer op school
    dikke kus mama
  2. Miny:
    26 september 2019
    Dat was genieten van je vrije dag met nog een mooie wandeling in een gezonde omgeving..dikke kus Van ons Wim en Miny
  3. Opa en oma:
    27 september 2019
    Wat zal jy lekker veel conditie krijgen.! !Ook leuk dat jullie zo met elkaar toch je eigen dingen hebben/doen. Gezellig..

Kus opa en oma