Trainingsdag 1

9 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de ochtend rustig. Om 10.00 uur heb ik even met mama gebeld en een spelletje gedaan.

De rest van de dag stond de training voor het evenement op het programma. Om 12.30 uur ging de bus vanaf mijn school. Toen we aankwamen bij Santa’s Park kregen we een naamsticker en een paar witte handschoenen. We moesten eerst hoezen om de stoelen doen, zodat de stoelen er wit uit zouden zien. Daarna moesten we tafels indekken. Daarna kregen we uitleg over hoe het eten geserveerd moet worden. Nou wij (exchange students) mogen de dienbladen vasthouden… De "echte" bediening mag de gerechten van het dienblad afhalen en alles op tafel zetten... Woehoe… Daar zit ik echt op te wachten… Ik wist wel dat de kans groot was dat we moesten bedienen, maar alleen een dienblad vasthouden, vind ik wel erg jammer. Ik snap ook dat we niet super belangrijke taken kregen, maar dit is dan weer het andere uiterste.

Toen ik thuis was, had ik trek dus ik ging gelijk eten koken. Na het eten ging ik even Friends kijken en daarna lekker douchen.

Ik ga straks met mijn ouders bellen en verder doe ik vanavond lekker niks.

1. Ada Garssen:
    9 oktober 2019
    Wat balen voor je meid, je had er zo'n zin in! Maar daarna komen er leuke weken!
    we gaan het gezellig maken en met Sven wordt ook een leuke week!
    Dikke kus mama
  2. Miny:
    10 oktober 2019
    Goed idee van je moeder.Zo zie je maar weer dat je het zelf weer moet regelen en dat dienblad maar gauw vergeten. Nog een paar dagen en dan genieten met bijna 14 dagen even relaxen. Dikke kus Oma Miny Heb je de post al?
  3. Opa en oma:
    11 oktober 2019
    Kreeg geen trek van t eten allemaal? En voor jullie niks? Nou dat is ook niet leuk, gelukkig kun je zelf goed koken en heb je misschien ideeën opgedaan. Ha Ha ha.
    Kus opa en oma