Theetje hier theetje daar

28 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag heb ik veel in bed gelegen en heel veel thee gedronken. Ik voelde me niet slechter, maar ook niet beter dan gisteren.

Rond lunchtijd ging ik even wandelen; een frisse neus halen. Het werd een korte wandeling, want veel energie had ik even niet, maar het was wel super mooi; alle herfstkleuren.

Na de wandeling ging ik weer even liggen en 's middags ook maar even fruit gehaald bij de Sale. Ik voelde wel keelpijn opkomen helaas...

Daarna heb ik weer gelegen en even Flikken Rotterdam teruggekeken. Daarna ging ik met Merel videobellen. Dat was weer gezellig en een gesprek vol malligheid. Daarna ging ik koekjes bakken. Best raar dat ik dit ging doen, want ik had geen zin om de koekjes te eten… Ik wilde gewoon bezig blijven, dus dan maar bakken. Ik had natuurlijk best wat koekjes, dus ik heb wat bij Joni gebracht. Ik ga ze namelijk niet op allemaal opeten!

Toen ik weer thuis was, was ik weer zo moe dus ik ging wat muziek luisteren en viel daarna in slaap.

Toen ik weer wakker werd, ging ik eventjes douchen en daarna heel kort met m'n ouders, Rens en Merel gebeld. We konden elkaar niet goed horen, dus hadden al snel weer opgehangen.

Deze avond ga ik weer lekker rustig aan doen en optijd slapen. Ik blijf wel de aurora app in de gaten houden! Ik zal ook wel lekker veel moeten plassen met al die thee!

1. Miny:
    28 september 2019
    Lieve theemuts,
    Wat een thee heb je gedronken en koekjes erbij.Ja en dan weer al die thee wegbrengen niet leuk.Dus ga nog maar even iets leuks verzinnen voor je gaat slapen.We denken aan je zo beleef je elke dag wat anders.Dikke kus van ons Wim en Miny. Drinken geen thee hoor ,bewaren we voor jou.
  2. Dirk:
    29 september 2019
    Theemuts
  3. Opa en oma:
    29 september 2019
    Sjonge, sjonge, Het lijkt wel by jou of de dag uit meer bestaat dan 24 uur met wat je allemaal doet en dan nog keelpijn erby..Lekker thee met honing, zal best wel te krijgen zijn

Sterkte,

Kus opa en oma