Rendier filmpje

13 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag om 9.00 uur. Ik ging rustig opstaan, ontbijten en daarna ging ik aan m’n Spaans werken. Ik probeer elke dag iets aan Spaans te doen, maar soms vergeet ik het even door alle andere leuke dingen.

‘s Middags had ik rendier les. Hierbij moesten we de filmpjes laten zien die wij hadden gemaakt. Toen we de filmpjes van de rest zagen, waren we niet meer tevreden met het filmpje die wij (Claire, Fija en ik) hadden gemaakt. Gelukkig waren wij vandaag nog niet aan de beurt en konden we na de les ons filmpje aanpassen.

Rond 14.00 uur was de les afgelopen en gingen we samen het filmpje verbeteren. Voor het resultaat kun je hier klikken.

Daarna hebben we nog gezellig gekletst en Joni kwam ook langs, dus het was weer een en al gezelligheid. Ik ging ook nog even met mijn ouders bellen over een kamer in Sevilla. Aan de hand van dit telefoontje, heb ik besloten om ook op airbnb’s te reageren. Ik heb naar drie mensen een berichtje gestuurd en nu is het wachten op een antwoord.

‘s Avonds ging ik risotto maken, maar ik was het allerbelangrijkste vergeten: parmezaanse kaas. Dus ik liet de risotto even staan en ging super snel (als Speedy Gonzales) naar de Sale om de kaas te halen. Gelukkig smaakte daarna de risotto super goed. Ik had heel veel gemaakt, dus ik heb twee porties in de vriezer gedaan voor andere dagen.

De rest van de avond heb ik vooral op airbnb gezeten om te praten met de drie gastvrouwen op airbnb. Ik sluit de avond af met een serie.

1. Ada Garssen:
    15 november 2019
    Leuk filmpje geworden! vind het wel zielig hoe ze met die beesten omgaan, mn die jonkies weten niet wat ze overkomt. waren er weer een kudde Chinezen daar binnen , of leek dat zo?
  2. Miny:
    15 november 2019
    *Geweldige film .Klasse.Zo mooi opgenomen .Van ons een 10.Wel jammer dat het heftig is te zien.Zo zielig voor die dieren.Geen dierenpartij daar zeker
    Succes met je Spaanse activiteiten.Gaat vast lukken om een kamer te vinden.Liefs opa oma Garssen xxxxxxxxxxxx
  3. Dirk:
    Mooie film Lot gaaf
  4. Opa en oma:
    16 november 2019
    Mooi gedaan zo..Zien we de andere kant ook ervan. Als we dan een gewei voor kapstok kopen, zullen we zeker aan jullie film denken. Geniet nog ff van je tijd daar, Spanje komt wel goed. Kus opa en oma