Poging nummer 2

12 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 8.30 uur. Ik had om 10.00 uur met mijn groepje van HRM afgesproken. We moeten zondag een filmpje inleveren, maar zoals altijd is de opdracht weer lekker vaag dus daar hebben we het even over gehad. Na niks wijzer te worden, hebben we een afspraak gemaakt in de middag om de opdracht met de docent te bespreken. Gelukkig is het toen wel duidelijker geworden.

De rest van de middag vervolgde ik mijn zoektocht naar een kamer in Sevilla. Gisteravond had mijn vader al wat opties gestuurd en vandaag hielp Sven me mee met zoeken. Ik heb weer op een kamer gereageerd, dus nu weer afwachten. Tweede poging.

's Avonds heb ik met Joni aan school gewerkt en met Claire, haar vriend en Joni geqwixxt

Ik sluit de avond af met een serie.

1. Ada Garssen:
    13 november 2019
    Wel weer een goed bestede dag meid, die kamer komt goed en anders neem je een tentje mee!:) dikke kus. Stuur wat kou en sneeuw deze kant op!
  2. Miny:
    13 november 2019
    Jouw kennende ben je weer positief gemaakt om een kamer te vinden door pap en mam en mooi dat Sven ook helpt zoeken.Is het filmpje nu gelukt ?
    Succes verder. Liefs en dikke kus .
  3. Opa en oma:
    13 november 2019
    Weet je Lot, positief blijven. Het is nog geen februari en er zijn voor tijdelijk ook altijd nog B&B . Wie weet wat een mooi apt. je krijg. Veel plezier met het filmpje. Als het net zo mooi wordt als je foto's, lukt het heel goed.!! Knuffel Opa en oma.