Pap & mam uitzwaaien

27 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Deze ochtend stonden we om 8.30 uur op. We moesten het huisje opruimen en onze spullen inpakken. Ik zou eerlijk toegeven dat ik voor één week heel veel spullen mee had… Maar ik was alsnog best snel klaar hoor. Zoals altijd, waren we veel te vroeg klaar, dus we gingen naar mijn kamer om de spullen op te ruimen. We dronken nog een kopje thee en koffie en daarna maakten we in de buurt nog even een korte wandeling naar Hirttiönpuisto

Toen we weer terug waren bij de parkeerplaats naast de studentenflat was het tijd om afscheid te nemen. Wederom was het weer moeilijk en ik heb weer wat traantjes weg moeten pinken… Toch weet ik dat de komende maanden ook nog super leuk gaan worden en dat de tijd super snel voorbij zal vliegen.

Ik heb een super leuke week gehad met mijn ouders en kijk daar graag op terug!

De rest van de dag heb ik aan school gewerkt en ik ben met Joni naar de Prisma gewandeld. Het was super glad op de weg.

's Avonds ging ik eten met Joni, Fija, Claire en Claire's vriendin. Dit was weer super gezellig! Na het eten gingen we naar buiten om het noorderlicht te spotten en dat is gelukt!

Rond 1.00 uur lag ik weer lekker in bed en was het tijd om te slapen.

1. Miny:
    28 oktober 2019
    Noorderlicht nog nooit zo mooi door jou vastgelegd. Klasse.Overigens ben ik benieuwd of je wel eens een dag niet naar Prisma gaat. Maar je weet nu vast alles te vinden.Succes met de school. Groet
    Opa Oma nu weer op de Akelei in Tiel na een heerlijke week in Geesteren. Xxxxx
  2. Opa en oma:
    28 oktober 2019
    Een traantje wegpinken is ook wel te begrijpen. Ik vind het knap hoe je het doet. Slechte tijden ff met het afscheid , goede tijden bij de prisma.

.Je ben al weer druk bezig met Prima, ha ha maar ik heb nog steeds geen leuke foto van Prisma binnen gezien..Is het een groot warenhuis of iets dergelijks.?
    Kus opa en oma