Outfit voor de thema-avond

17 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag weer vroeg. Om 7.15 uur stapte ik uit bed en ik was vrij traag. Mijn ontbijt heb ik dus snel opgegeten en was vergeten wat te drinken, dus toen ik helemaal klaar was om te gaan, maakte ik nog super snel even een cappuccino om mee te nemen. Heerlijk!

Vandaag had ik weer een nieuw vak: Developing Destination Experience. Tijdens de les gingen we behandelen wat een bestemming eigenlijk is. Volgens mij hoef ik niet uit te leggen wat ik hier van vond… Maar wat wel even gezegd mag worden, is dat mijn docent super enthousiast was en op een leuke manier les probeerde te geven. Ik had weer een korte schooldag, ik was namelijk om 11.45 uur alweer klaar. Ideaal!

Om 13.00 uur ging ik weer wasjes draaien. Ik heb nu weer een schoon bed. Ik heb mijn knuffel ook maar gewassen en die is nu weer super zacht. Heerlijk!

Na het wassen, ging ik samen eten met Fija, Joni en Bram een rondje langs de tweedehandswinkels op zoek naar een outfit voor de thema-avond van aankomend weekend. Ik ga komend weekend namelijk met een groep exchange students naar een plek hier in de buurt (maar toch ook in the middle of nowhere) en we verblijven dan in een cottage (houten huisje). Op de zaterdagavond is er een thema-avond, namelijk: movies. Na heel veel lachen en denken, hebben we ervoor gekozen om als de film 101 dalmatiërs te gaan. Hoe leuk is dat?! Echter bleek het toen we het aan Claire laten zien, toch een minder goed plan. Maar ja, het gaat om het idee! Ik heb nu nog geen foto, maar die komt zaterdag!

‘s Avonds ging ik eten met de meiden en daarna nog gezellig gekletst. Uit een tijdschrift van mij heb ik wat gesprekskaartjes uitgeknipt en die hebben we deze avond doorgenomen.

Ik heb vandaag super veel gelachen, maar ik ben nu wel een beetje uitgeput. Het is daarom tijd om zo lekker in slaap te vallen.

1. Merel:
    18 september 2019
    Klinkt als een gezellige dag! Ben benieuwd naar je outfit!
  2. Ada Garssen:
    18 september 2019
    wat was er mis met de 101 dalmatiërs?
    leuk een dag vol lachen, goed voor je buikspieren ook trouwens!;)

dikke kus
  3. Margriet:
    18 september 2019
    Doe je goed hoor! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.Kinderen lachen gemiddeld 300 tot 400 keer per dag, volwassenen doen dit maar 10 tot 15 keer op een dag. Zonde!
  4. Opa en oma:
    18 september 2019
    Nou wat weer een leuke blog.. Ben ook benieuwd maar jullie outfit en of je wel kunt slagen voor wat je in je hoofd heb.
    Lekker genieten en we ziin benieuwd hoe het was en ging..

knuffel voor de dalmatiers
  5. Miny:
    18 september 2019
    Cappuccino is nu je lekkerste drank zeker.En de gemberthee.Heb die thee ook geprobeerd.In ewoord