Opruimen en schoonmaken

17 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag ging m'n wekker om 8.00 uur. Om 9.00 uur had ik de wasmachines gereserveerd en ik moest natuurlijk nog heel wat doen.

Vandaag was het tijd voor inpakken en de grote schoonmaak. Ik begon met alles inpakken en een onderwegtas te maken. Dat inpakken was nog best spannend, want ik had zoveel spullen die ik mee wilde. Ik vond het best moeilijk om sommige dingen achterlaten, maar ja sommige dingen heb je al thuis en is toch niet handig om mee te nemen... Na veel passen en meten, is het gelukt! Mijn koffers zijn allebei dicht. Ik heb wel nog een rugzak (de onderwegtas) en een bigshopper, maar goed dat overleef ik wel.

Na het inpakken, was het tijd voor de grote schoonmaak. Alle foto's van de muur, vegen, dweilen, kastjes; alles.

Na het schoonmaken, ging ik naar Fija. Daar hebben we gezellig gechilld en 's avonds hebben we pasta carbonara gegeten.

1. Opa en oma:
    18 december 2019
    Wat is een half jaar toch snel voorbij gegaan, tenminste voor ons dan..Maar ik denk voor jou ook wel. Alle leuke en verdrietige momenten wisselden elkaar af. Maar ik hoop dat de mooie, leuke en gezellige dingen de overhand hadden.

Knuffel opa en oma