Één na laatste wasje

10 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging rustig ontbijten en daarna ging ik weer Spaans doen.

Aan het begin van de middag begon ik met m'n eerste koffer inpakken; alle kleren en schoenen die ik sowieso niet meer ga dragen in de koffer.

Om 13.00 uur was het tijd voor mijn één na laatste wasje hier in Rovaniemi. Tijdens het wachten op de was, ging ik verder met inpakken en ook Spaans doen. Best nuttig dagje nog.

Na het wassen kwam Joni hier. We hebben eerst spelletjes op onze telefoon gedaan en daarna gingen we (voor de verandering) weer in ons boekje.

's Avonds heb ik met Joni en Bram gegeten en daarna zijn we naar de K-market gegaan om een pakketje op te halen. Dit pakketje heb ik van opa Jan en oma Janny gekregen, super lief! Het pakketje was al 18 november gestuurd, maar Posti​​ kon weer eens niet normaal doen en had bijna een maand nodig om het af te leveren. In het pakketje zat een kleurboek en een banketletter, super leuk!

Daarna heb ik met Joni filmpjes gekeken en gezellig gekletst. Dit eindigde weer met een logeerpartij.

1. Miny:
    11 december 2019
    Je staat nu volgens mij met een been in Finland en ander been in Spanje.Maar daar tussen in Nederland. Dus eerst van thuis genieten.Goed organiseren voor de reis.En daar alles afsluiten.
    Veel succes en genieten dan maar van de laatste dagen daar.
    Dikke kus Opa OmaXXXX
  2. Opa en oma:
    11 december 2019
    Ja het afscheid komt steeds dichterbij, neem lekker de tijd om het af te maken want je heb, volgens ons, een heerlijke tijd gehad. ff een tussenstop om weer helemaal bij te komen. en dan op naar het volgende..

knuffel opa en oma