De laatste keer naar de Prisma

12 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9. 00 uur. Ik ging om 9.30 uur met Fija en Joni  sporten.

Na het sporten ging ik naar de Prisma. Dit was de laatste keer dat ik daar heen moest. De rest van de dagen moet ik mijn hele voorraad opeten.

Na de boodschappen ging ik met Joni lunchen en daarna ging ik alvast uitzoeken welke spullen ik niet meer nodig heb en alvast naar de recycling room brengen. De recycling room was er in het begin ook voor mij en nu wordt die weer klaargemaakt voor de volgende studenten.

​​​​Aan het eind van de middag kwamen Joni en Fija weer bij mij en hebben we filmpjes gekeken en gezellig gekletst. Dit was eigenlijk de planning van de rest van de dag. Tussendoor heb ik nog even met Sven gebeld en hij had het leuke nieuwtje dat we samen naar Man, man, man de podcast gaan! Super leuk! Ik heb wel eens gezegd dat ik een podcast ging luisteren, nou man, man, man de podcast is er daar één van. In januari gaan wij naar een theatervoorstelling van hen, dus dat is helemaal leuk.

's Avonds gingen we naar de recycling room en verder dus verder filmpjes gekeken en gekletst.

1. Margriet:
    13 december 2019
    Kreeg je groots afscheidsfeest bij de prisma?
  2. Miny:
    13 december 2019
    Alles voor de laatste keer daar in het mooie Finland.Maar mooi vooruitzicht dat we je gauw weer zien .Maar allereerst een geweldige reis terug met je ouders.Wat zullen ook Ada en Dirk daar enorm van genieten samen met jou.Dikke kus Xxxxxx.
  3. Ada Garssen:
    13 december 2019
    haha Diet, Lot is nu mede-eigenaar, gelukkig is er hier de action Lot! Komt helemaal goed
    Misschien is er in Zweden ook een Prisma, ik wil ook wel weer hoor
    dikke kus, en tot snel
    En wat leuk die man, man ,man podcast, gezellig
  4. Tessa:
    13 december 2019
    Je zal gemist worden in de prisma
  5. Opa en oma:
    15 december 2019
    Je mag wel ff doorgeven dat je weer terug ga naar Nederland, moeten ze minder inkopen bij de Prisma..Maar misschien hebben ze wel online winkel..

uitleg over podcast horen we nog wel!!!

Kus van opa en oma