Laatste dag samen

18 augustus 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag hadden we een rustige dag en dus ook een korte blog. Het is de laatste dag samen, dus we begonnen met de airbnb opruimen en onze spullen verzamelen. ‘s Middags kon ik een wasrek ophalen die ik gisteravond had gereserveerd. Daarna gingen we al mijn spullen die ik nog hier had naar mijn kamer brengen. Van mijn kamer fietste ik terug naar de airbnb, zodat ik morgen met Sven mee kan naar het vliegveld en terug kan fietsen.

Aan het eind van de middag gingen we naar het Arktikum museum. Dit is een bekend museum in Rovaniemi. Het is een bijzonder gebouw met een soort glazen tunnel. Aan de ene kant zit een museum en aan de andere kant een arctic life tentoonstelling. Het was een leerzame en interessant museum, erg leuk om een keer naartoe te gaan!

Zoals ik al zei, is dit de laatste dag samen. Over ongeveer twee maandjes komt Sven weer langs en de week erna mijn ouders, daar kijk ik nu al naar uit. Deze avond ga ik weer genieten van de fijne vakantie die we samen hebben gehad en ik kijk uit naar het begin van mijn avontuur.

1. Miny:
    18 augustus 2019
    Geweldig Lot.Het lukt allemaal.Fijn dat je deze ervaring al hebt gehad en dat je zoveel leuke dingen gedaan hebt en bezocht.Geniet verder van je studie en alles er omheen.Liefs opaWim en oma Miny 😘😘
  2. Merel:
    18 augustus 2019
    Klinkt als een leuke vakantie! Gaat helemaal goedkomen! Ik kijk uit naar je verhalen!
  3. Ada Garssen:
    18 augustus 2019
    Lieve Lot, succes morgen , zal spannend zijn maar jou kennende heb je zo weer een lading vriendinnen waar je weer van alles voor mag regelen! En we gaan weer samen quixxen! Dikke kus
  4. Opa Jan en oma Janny:
    18 augustus 2019
    Je heb ons heerlijk laten meegenieten deze week. Net als jy het uitkijk naar je nieuwe avontuur, kijken wy weer uit naar je blog.

Knuffel voor jou en Sven.
    💋💋👍👍