Laatste dag met pap & mam

26 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Toen ik wakker werd, keek ik eerst naar buiten. Sneeuw! "Yes, het is best een laagje!"

Het eerste op onze planning vandaag was de Prisma. We deden nog de laatste boodschappen.

Daarna gingen we naar Santa's Village en daar maakten we een kleine wandeling. Het was weer over planken en dat was erg leuk. Vooral de sneeuw maakte het zo leuk. Uiteraard gingen we ook over het park wandelen.

Na Santa's Village gingen we nog een klein stukje wandelen bij Ounasvaara. Hier gingen we weer een kampvuurtje maken en worstjes braden. Vanaf daar zijn we naar een natuurlijke waterbron gelopen. Dit water zou je kunnen drinken. Helaas konden wij het niet testen, omdat we even geen bekertjes meer hadden, maar de volgende keer dat ik er ben, ga ik dat wel doen.

Toen we weer thuis waren, heb ik even aan school gewerkt. Daarna gingen we als afsluiter uiteten bij Roka. Hier begonnen we met flavors from the North: gezouten kleine marene, gerookte zalm, moutbrood, rendierworstjes en zalmsalade. Daarna had ik als hoofdgerecht de zalmsoep. Het was super lekker allemaal!

's Avonds hebben we weer lekker bank gehangen. We hebben twee pogingen gedaan tot noorderlicht spotten, maar vanwege de bewolking niks kunnen zien.

Morgen gaan mijn ouders helaas weer naar huis...

1. Merel:
    27 oktober 2019
    Super leuke week zo te zien!
  2. Miny:
    27 oktober 2019
    Wat hebben jullie genoten en zo’n mooi weergegeven in je reislogger.Klasse.Sterkte met het afscheid nemen en weer je draai vinden.Maar dat gaat je weer lukken
    Zeker naar het gezellige lekkere uiteten denk daar maar vaak aan.Dikke kus Opa Oma ,ook de laatste dag in ,in Geesteren
  3. Tessa:
    27 oktober 2019
    Super leuke foto’s! Mooi dat jullie het zo fijn hebben gehad samen.
  4. Opa en oma:
    28 oktober 2019
    Mooie verslagen van de vakantie met je ouders. Nog ff doorbijten en dan ben je alweer met je volgende stage bezig. Kus opa en oma