Gewone schooldag

25 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag had ik helaas bijna de hele dag school. Om 10.25 uur moest ik op school zijn, dus rond 10.00 uur brachten m'n ouders mij naar school. Zij gingen vanuit school direct door naar Auttiköngäs. Hier ben ik in augustus ook met Sven geweest, dus het is leuk dat papa en mama dat vandaag konden doen! (Lees hier de blog van die dag)

Om 14.00 uur begon een les waarin ik samen met Fija, Joni en Claire moest presenteren over reizen met het vliegtuig en vooral wat vliegen met het milieu doet. Het was een presentatie van maximaal zeven minuten, dus het stelde niet zo veel voor.

Om 16.15 uur was deze les voorbij en ging ik tijdens het wachten op papa en mama gezellig met Joni en Fija thee drinken. Lekker theeleuten.

's Avonds heb ik met pap en mam pizza gegeten en daarna zijn we de sauna ingegaan. Papa en ik hebben ook weer even Mario Kart op de DS gedaan. We lopen straks nog even een rondje en verder gaan we weer luieren (voor de verandering).

1. Merel:
    25 oktober 2019
    Lange schooldag, maar nu lekker weekend!
  2. Miny:
    25 oktober 2019
    Ook goed weer te wennen aan een gewone schooldag.Maar daarna weer genieten van pizza en het samen zijn.Geniet het weekend weer.groetjes Geesteren Opa Oma Merel
  3. Opa en oma:
    26 oktober 2019
    Nu dat was weer ff wennen maar theeleuten l ben je nog niet verleerd., ha ha ..Lekker luieren is ook heerlijk. straks moet je alles weer alleen doen,Kus opa en oma